Sandra Krstev Barać

mag.nutr.

Magistra nutricionizma s preko 15 godina iskustva u nutricionističkom savjetovanju i edukaciji javnosti i stručnjaka o odnosu prehrane i zdravlja. Paralelno je završila Prehrambeno-biotehnološki fakultet, smjer nutricionizam te Ekonomski fakultet, smjer analiza i poslovno planiranje.

Tijekom karijere radila je u tvrtki Vitaminoteka d.o.o, za konzalting u nutricionizmu te bila izvršna urednica nutricionističkog portala Vitamini.hr i suradnica i kolumnistica na portalima Gastro.hr, MissZdrava, Zdravo Budi, i Naturala.hr. Sudjelovala je na brojnim javnozdravstvenim projektima te je autorica brojnih stručnih i popularnih članaka o hrani i prehrani objavljenih u različitim tiskanim i elektronskim medijima.
Jedan je od pionira u području funkcionalne medicine u Hrvatskoj te trenutno završava edukaciju na prestižnom Institutu za funkcionalnu medicinu (https://www.ifm.org/ ). Riječ je o holističkom pristupu zdravlju gdje je osnovna ideja otkriti kako i zašto je došlo do razvoja kroničnih bolesti te na koji način možemo na prirodan način iscijeliti tijelo. U vlastitom savjetovalištu, također, svakodnevno radi s klijentima s kroničnim bolestima poput autoimunih bolesti, tegoba sa štitnjačom, probavnih tegoba, hormonalnih poremećaja, dermatoloških stanja, kao i s onkološkim bolesnicima.

Surađuje s udrugom P.I.N.K.- life za oboljele od malignih bolesti, dio je stručnog tima Onkologija.net – onkološke mreže s ciljem pružanja sveobuhvatne potpore onkološkim bolesnicima te dio stručnog tima LittleDot platforme za podršku roditeljima po pitanjima zdravlja, rasta i razvoja djeteta. Autorica je edukativnog portala Funkcionalna medicina (https://www.funkcionalnamedicina.com/) te član Hrvatskog društva nutricionista i dijetetičara.

Sandra Krstev Barać